niedziela, 14 kwietnia 2013

Pierwszy post :)

A więc długo myślałam o tym czy założyć bloga , ale w końcu to zrobiłam :)
Będę pisać o książkach które przeczytałam :) Zobaczymy jak mi to wyjdzie :D
Na pierwszy ogień książka pt. "Wampiraci Demony Oceanu "

Wampiraci. Demony oceanu - Justin Somper

Informacje o książce :
  • Autor: Somper Justin
  • Tytuł oryginalny: Demons of the Ocean
  • Język oryginalny: angielski
  • Tłumacz: Cholewa Piotr W.
  • Kategoria: Literatura piękna
  • Gatunek: przygodowa
  • Forma: powieść
  • Rok pierwszego wydania: 2005
  • Rok pierwszego wydania polskiego: 2006

Stworzenie książki o wampiro-piratach i piratach według mnie to pomysł genialny.Dodatkowy plus jest taki że czasem akcji książki jest rok 2505.

Utwór opowiada o bliźniakach Grace o Connorze Tempestach , którzy wraz z ojcem Dexterem Tempestem mieszkają w starej latarni . Ojciec codziennie wieczorem zamiast miłej i przyjemnej kołysanki śpiewa im starą szantę o wampiratach. Siedem lat pózniej ich ojciec umiera , a cały jego majątek przejmuje bank. Bliźniaki chce przygarnąć pan Buseby wraz ze swoją małżonką , którzy pragną mieć dzieci . Rodzeństwo nie chce z nimi zamieszkać . Postanawiają uciec z Zatoki Księżycowej . Zabierają starą łódkę ojca i w fatalną pogodę wypływają w morze . W trakcie ich ucieczki rozpętał się sztorm , i rodzeństwo zostało rozdzielone .Grace ratuje przystojny porucznik Lorcan Furey , a Connora - Cheng Li .

Jeśli chcesz poznać dalsze przygody Grace i Connora Tempestów sięgnij po tę książkę ! Nie zniechęcaj się jeżeli Ci się nie podoba . Ja przekonałam się do niej dopiero po roku i stwierdzam że dobrze zrobiłam czytając kolejne częśći .

2 komentarze:

  1. Ja mam tak, że często po 2-3 rozdziałach się zniechęcam, ale... zachęciłaś mnie do tej książki, chociaż to nie moje klimaty. Blog super. Obserwuję!
    PS. Fajny wygląd bloga :D
    http://fillkowe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny blog :)

    chyba się skuszę na tą książkę.

    piszę opowiadanie :)
    wpadnij, jeśli chcesz..
    eefiil.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń